Сьогодні метод проектів вважають одним з найперспективніших методів
навчання. Адже він стимулює учнів до розв’язання проблем, які потребують певної
суми знань; розвиває критичне мислення; формує навики роботи з інформацією (учні
добирають потрібну інформацію, аналізують її, систематизують); допомагає
вирішувати пізнавальні й творчі завдання в співпраці, де учні виконують різні
соціальні ролі.
Метод проектів – одна з конкретних можливостей використовувати життя для
досягнення виховних та навчальних цілей. Саме цей метод я використовую на
різних уроках. Так у цьому навчальному році учні мого 3 класу працювали над
проектом «Шукачі скарбів»
Мета проекту: ознайомитись зі зразками
корисних копалин Тернопільської обл.;
розвиток вміння учнів працювати з різними джерелами інформації, презентувати результати своєї
діяльності.
Завдання проекту:
1.
Визначити
які корисні копалини є в Тернопільській обл..
2.
Знайти
інформацію про підібрані зразки корисних копалин.
3.
Оформити
колекцію.
4. Збагатити словниковий запас учнів.
5. Познайомитись з новими професіями.
Паспорт
проекту «Колекція корисних копалин рідного краю»
1.
За
видом діяльності, що домінує в проекті, - практично зорієнтований
2.
За
змістовим аспектом - природничо-науковий
3.
За
кількістю учасників - груповий
4.
За
тривалістю виконання - короткотривалий
5.
Очікуваний
результат:
-
інформаційне
повідомлення;
-
створення
колекції корисних копалин своєї місцевості.
6.
Об’єкт
пізнання - корисні
копалини рідного краю.
Під час захисту проектів діти вчилися слухати своїх товаришів, аналізувати
їхню думку, зіставляти зі своєю. Оцінюючи інших, діти вчилися оцінювати себе, у
них формувалося вміння жити серед людей. Діти ознайомились з найпоширенішими
корисними копалинами Тернопільської обл.,з
їх використанням та родовищами. У них сформувалась гордість за природні
багатства своєї країни.
Ми працювали плідно, тому досягнули добрих результатів.