Навчальний проект "Шукачі скарбів"

Сьогодні метод проектів вважають одним з найперспективніших методів навчання. Адже він стимулює учнів до розв’язання проблем, які потребують певної суми знань; розвиває критичне мислення; формує навики роботи з інформацією (учні добирають потрібну інформацію, аналізують її, систематизують); допомагає вирішувати пізнавальні й творчі завдання в співпраці, де учні виконують різні соціальні ролі.
Метод проектів – одна з конкретних можливостей використовувати життя для досягнення виховних та навчальних цілей. Саме цей метод я використовую на різних уроках. Так у цьому навчальному році учні мого 3 класу працювали над проектом «Шукачі скарбів»

Мета проекту: ознайомитись зі зразками корисних копалин Тернопільської обл.;  розвиток вміння учнів працювати з різними джерелами  інформації, презентувати результати своєї діяльності.
Завдання проекту:
1.     Визначити які корисні копалини є в Тернопільській обл..
2.     Знайти інформацію про підібрані зразки корисних копалин.
3.     Оформити колекцію.
4.     Збагатити словниковий запас учнів.
5.     Познайомитись з новими професіями.
Паспорт  проекту «Колекція корисних копалин рідного краю»
1.     За видом діяльності, що домінує в проекті, - практично зорієнтований
2.     За змістовим аспектом - природничо-науковий
3.     За кількістю учасників - груповий
4.     За тривалістю виконання - короткотривалий
5.    Очікуваний результат:
-         інформаційне повідомлення;
-         створення колекції корисних копалин своєї місцевості.
6.     Об’єкт пізнання - корисні копалини рідного краю.
Під час захисту проектів діти вчилися слухати своїх товаришів, аналізувати їхню думку, зіставляти зі своєю. Оцінюючи інших, діти вчилися оцінювати себе, у них формувалося вміння жити серед людей. Діти ознайомились з найпоширенішими корисними копалинами  Тернопільської обл.,з їх використанням та родовищами. У них сформувалась гордість за природні багатства своєї країни.

Ми працювали плідно, тому досягнули добрих результатів.

Поділіться з друзями: